#1 2011-01-02 08:48:25

 PaKuLa

ADMINISTRATOR

Zarejestrowany: 2011-01-02
Posty: 8
Punktów :   
gram w: cs
stan: wolny
polecam:: ta strone ;D

Life Upgrades i Secret Wapenus

Warrior Within
• All Secondary Weapons
To chyba najprostsze zadanie, trzeba odnaleźć wszystkie alternatywne bronie. Już po pierwszym przejściu gry zdobędziesz większość. Aby mieć komplet należy podnosić broń po każdym przeciwniku i sprawdzać każdy stojak z orężem, wszystkie są na widoku więc z ich odnalezieniem nie będzie kłopotu. Każdą podniesioną broń możesz obejrzeć w menu głównym; ciekawostka: prawie wszystkie mają swoje nazwy, że też im się je chciało wymyślać;)
• Artworks
Czyli rysunki koncepcyjne które brały udział w procesie tworzenia gry. Od siebie dodam że część z nich jest do obejrzenia na oficjalnej stronie co trochę demotywuje (przynajmniej mnie) ale warto się pomęczyć bo niektóre są po prostu śliczne. Artworki odkrywa się poprzez otwieranie skrzyń, na ekranie pokazuje się odpowiedni komunikat. Wszystkich skrzyń jest w grze 50 i grając po prostu nie da się ich nie widzieć. Niektóre są ustawione w ten sposób że nie da się ich nie zauważyć, inne zaś stoją na uboczu lub zasłaniają je beczki.
• Making of
Ukończenie gry na dowolnym poziomie trudności odblokuje dwa filmiki z produkcji PoPWW, są nawet niezłe ale bez rewelacji. Dodatkowo oblokują też krótki pokaz przeciwników. Wszystko w sekcji video.
• Second Ending
Uwaga, to najlepszy specjał. Alternatywne zakończenie jest ciekawsze od podstawowego i otwiera furtkę do sequela. Jednak aby je obejrzeć trzeba się sporo napocić. "Wystarczy" zdobyć Water Sword - specjalny miecz który oprócz niszczenia ścian posiada moc zmienienia przeznaczenia. Water Sword będzie leżał w sali z klepsydrą po zdobyciu wszystkich DZIEWIĘCIU life upgrades!
• Secret Weapons
Aż się nie chce wierzyć że na świecie są ludzie którzy sami odnajdują takie rzeczy. Tajnych broni jest pięć. Nie są to podstawowe miecze, podnosi się je jak normalną drugą broń. Ale uwaga, wystarczy nacisnąć rzut bronią i traci się ten bonus, trzeba więc uważać. Nic tak nie denerwuje jak przpadkowe wyrzucenie długo poszukiwanego oręża, w takim wypadku polecam cofnięcie czasu. W przeciwieństwie do zwykłych drugich broni te bonusowe nie niszczą się, zatem nic nie stoi na przeszkodzie aby używać ich do końca gry (Yeah!). Do oblokowania czterech będziesz potrzebował Scorpion Sword (znajdujesz go w więzieniu) gdyż dzięki niemu możesz przebić się przez ściany. Ok, zaczynamy:
#1 Rękawica [czas: Teraźniejszość] W grobowcu mają miejsce trzy ucieczki przed Dahaką, podczas drugiej skręć w lewo (są dwie drogi do wyboru) i zobaczysz stojak na broń. Rozwal go i podnieś rękawicę jakiej pozazdrościł by ci Kaczor Donald z ekipą. Przedmiot wygląda tak idiotycznie że miałem poważne opory w walce tym gadżetem. Trudność polega na szybkim zdobyciu oręża i kontynuowaniu ucieczki.
#2 Kij hokejowy [czas: Przeszłość] Najłatwiejsza do odnaleziania broń, praktycznie nie wymaga nadłożenia drogi. Ma całkiem przyzwoity damage ale trochę wolno się nią macha. Punktem wyjścia będzie Central Hall, czyli miejsce z dźwignią (uruchamianą za pomocą Serpent Sword), jest to punkt centralny całej wyspy. Ustaw dźwignię na północ (czyli w kierunku komnaty Cesarzowej). W ten sposób będziesz mógł (obijając się od ścian) zejść z jednej z krawędzi (lewa krawędź - stojąc przodem do komnaty Cesarzowej). Następnie zejdż jeszcze niżej, teraz poziomy bieg po ścianie i odbijanie się od ścian (tym razem do góry). Potem znowu poziomy bieg po ścianie i zeskawanie (ściana-ściana). Teraz znajdujesz się przed wejściem do jednego z Life Upgrades (o nich później), nie wchodź tam, po prawej stronie wejścia jest "zniszczalna" ściana. W środku znajdziesz kij hokejowy.
#3 Pluszowy misiek [czas: Teraźniejszość] Misiek jest podobny do tego jaki miał Jaś Fasola ;) Podobno przy każdym uderzeniu miśkiem odnawia się życie księcia ale ja tego nie zanotowałem, oprócz kozackiego wyglądu broń ma niewiele do zaoferowania. Odnalezienie go wymaga nadłożenia sporego kawału drogi;) Po zdobyciu Scorpion Sword skieruj się do Mechanical Tower. Musisz dotrzeć do miejsca gdzie walczyłeś z drugim Brute'm (to ten kolos), to jest to samo miejsce w którym jako SandWraith spałeś w kanale wentylacyjnym;) Dobra, teraz wiesz już gdzie jesteś. Z tego miejsca masz dwa wyjścia, albo bieg po ścianie do łopatek wodnych, albo po schodach. Ty skieruj się w lewo, po schodach dojdziesz do miejsca w które w przeszłości było pokaźnym dołem z kolcami, teraz na dnie jest tylko trochę wody. Zejdź na dół i rozwal jedną ze ścian. Pamiętaj że musisz być w teraźniejszości, a przed podniesieniem broni możesz ją obejrzeć w widoku FPP.
#4 Flaming ogrodowy [czas: Teraźniejszość] Kto by pomyślał że taki ozdobny bajer może być niezłym substytutem miecza;) Odnalezienie ptaka (żeby była jasność: jest sztuczny;) ) także wymaga nadłożenia drogi. Idź do Water Tower, dostań się na główny, najwyżej położony balkon (pionowy bieg po ścianie + odbicie na drabinkę, potem przeskok na półkę z kolejną drabinką, na górze już tylko poziomy bieg i jesteś na miejscu). Z tego miejsca masz trzy główne drogi do wybory. Pierwsza z lewej prowadzi do głównej dźwigni uruchamiającej Water Tower, olewka. Środkowa droga prowadzi do portalu, z balkonu powinienieś zauważyć stojącego Crow Mastera. Prawa droga to tylko półka skalna z przełącznikiem. Idź środkową, prosto do portalu (po drodze rozwal tego leszcza Crow Mastera) Po przejściu wróć na balkon, widzisz teraz że jest on trochę inny. Wcześniej uciekałeś tedy przed Dahaką i nie było czasu na dokładne obadanie tego miejsca. Przeda wszystkim prawa droga jest całkowicie zablokowana przez wielki głaz, tam musisz się dostać. Potem musisz dostać się do przełącznika który w przeszłości powodował wysunięcie się fragmentu ściany dzięki czemu mogłeś złapać się drążka (trzeba było spowolnić czas więc chyba pamiętasz tą akcję)W terażniejszości uruchomienie przełącznika także spowoduje wysunięcie się fragmentu ściany (tego samego) ale bez pośpiechu, tym razem nie ucieknie ;) Analogicznie jak w przeszłości wejdź na to cienkie co w przeszłości było drążkiem ale teraz zmieniło się w ten dziwny twór po którym można chodzić Mr. Green Teraz zejdź na zerośniętą półkę skalną i rozwal jedną ze ścian. Możesz się dowoli nacieszyć różowym Flamingiem, statystyki broni nie są rewelacyjne ale daje ona dziką satysfakcję Twisted Evil
#5 Miecz świetlny [czas: Przeszłość] Jest to zdecydowanie najlepsza ukryta broń w całej grze. Powiem tylko że warto ją zdobyć bo książe z Water Swordem w jednej i Glowing Swordem w drugiej ręce staje sie niepokonanym mścicielem nawet w trybie HARD. Szkoda że broń zdobywa się tak późno, ale za to nie trzeba nadrabiać drogi. Podobno z każdym uderzeniem zwiększa się moc miecza, ja niczego takiego nie zauważyłem, miecz tak samo wymiatał od początku do końca;) Oprócz przekozackiego wyglądu broń ma najlepsze statystyki i aż żal ją upuszczać;) Jak zdobyć to cacko? Proste, uciekając przed Dahaką trafisz do Magic Cavern, czyli systemu jaskiń. Zapewne pamiętasz labirynt w mgle, musiałeś go przejść w obie strony (z powrotem ze spowolnionym czasem) żeby otworzyć kratę. Po przejściu przez kratę znajdziesz się w małym pomieszczeniu w którym przełącznik otwierający następne drzwi (czy kratę; jak kto woli) umieszczony jest na dole dosyć sporego wgłębienia. Kiedy będziesz już na dole zniszcz jedną ze ścian a zdobędziesz świetną broń!. Zdaje się że broń mocniej świeci gdy książe w pobliżu wrogów ale być może to moja nadinterpretacja:)
• Life Upgrades
Na wyspie czasu ukryto dziwiewięć kapliczek zwiększających pasek życia (odpowiednik HUBa z SoT). Po zebraniu kompletu pasek życia będzie dwukrotnie dłuższy od podstawowego i uzyskasz możliwość obejrzenia alternatywnego zakończenia. Miejscówki nie są jakoś specjalnie ukryte (są wyjątki) i wystarczy dokładnie się rozglądać aby odnaleźć większość. Przed każdą kapliczką znajduje sie tor przeszkód który deaktywuje się po zdobyciu upgrade'u. I dosyć istotny aspekt: można je odnaleźć tylko będąc w przeszłości!
#1. Pamiętasz miejsce (pomost) w którym pierwszy raz walczyłeś (w teraźniejszosci) z tym słabeuszem Crow Masterem? W przeszłości wróć w to miejsce, zauważysz że da się wbiec na jedną ze ścian (porośnięta roślinnością). Dzięki temu dostaniesz się na wyższą kondygnację. Tam rozwal trzech piratów, przed schodami zwróć uwagę na beczki, po ich rozwaleniu znajdziesz przełącznik. Otwiera on malutkie wejście zaraz za końcem schodów (u góry) przez które możesz się przeturlać. Teraz wystarczy zdążyć. Zaraz po otwarciu wskocz na schody i doturlaj się po nich do malutkiego wejścia zanim się zamknie.
#2. Moim zdaniem to najsprytniej ukryty LU w całej grze, i zarazem jeden z dwóch których nie udało mi się samodzielnie odnaleźć. Jego zdobycie jest banalnie łatwe. Po drugiej walce z Shahdee wystarczy przesunąć ołtarz, otworzy sie wejście.
#3. Zdobycie tego LU pokrywa sie ze zdobyciem kija hokejowego więc nie będe się produkował (czytaj wyżej). Jeśli zaś masz problemy ze zlokalizowaniem wejścia to stań na jednej z krawędzi w głównym hallu (Central Hall) i dokładnie się rozejrzyj. Szukane wejście to jedyny otwór który znajduje się poniżej poziomu.
#4. Jak wyżej zacznij w hallu głównym. Ustaw dźwignie w pozycji bazowej, czyli w ten sposób żebyś za pomocą kolumn mógł dostać się na położony wysoko balkon (ten z zasłoną). Szedłeś tamtędy zanim jeszcze uzyskałeś Serpent Sword. Teraz idź do wielkiej sali, tam zaatakuje cię śmieszna grupka przeciwników. Potem podążaj taką samą jak za pierwszym razem drogą. Przy pierwszym podejściu musiałeś pokonać ninjówę, uruchomić przełącznik i po kotarze zjechać na dół. Teraz nie wchodź na kładkę, tylko zostań na ostatniej platformie. Zauważ że kratka jest zniszczona, dokonaj dzieła destrukcji i wejdź do środka. Wewnątrz znajdziesz skrzynkę, wysuń ją i podsuń do jednej ze ścian. Po wejściu na skrzynką wykonaj pionowy bieg po ścianie i podwójne odbicie, jeszcze tylko tor przeszkód i po wszystkim. Sęk w tym że do tego będzie potrzebny Scorpion Sword więc wróć tu dopiero po ucieczce z więzienia.
#5. Ten LU znajduje się w Water Tower. Zanim otworzysz główne wrota czeka cię mała wycieczka. Jest takie miejsce w którym dźwignie zamyka drziw którymi przyszedłeś i otwiera te którymi musisz przejść (i vice wersa). Dalej jest dosyć rozległa platforma na której walczysz z wieloma przeciwnikami. Po pokonaniu wszystkich (piraci, tancerki i cienie) obadaj wszystkie krawędzie (opuszczając się gdzie się da), z jednej strony znajdziesz skrzynkę a z innej zejście niżej. Potem czeka cię bieg po ścianie i gotowe.


#6. Water Tower. W pomieszczeniu w którym uruchamiałeś dopływ wody. Oprócz dźwigni znajduje się tu kilka półek po których dostaniesz się do LU.


#7. Pamiętasz miejsce w Mechanical Tower gdzie Brute rzucał w ciebie zdechłymi spike beastami? Fajny motyw, szczególnie że później można mu było się "odwdzięczyć";) Wchodząc do wielkiej sali należało skręcić w prawo i sprowokować go do rzutu w ścianę, dzięki czemu odkrywało się fontannę i przełącznik. Aby odnaleźć LU należy zrobić to samo ale po lewej stronie.

#8. Po walce z bossem w więzieniu (ulepszony Brute) dostań się na wyższą kondygnację gdzie będzie na ciebie czekała wesoła ekipa egzekutorów. Jak już ich pozabijasz to rozejrzyj się dokładnie, dwie ściany są zniszczalne. Jedna to wejście do celi w której znajdziesz przycisk, druga to wejście do pomieszczenia ze stalowymi drzwiami [zaznaczyłem na zdjęciu]. Jak się pewnie domyślasz przycisk w celi podnosi drzwi. Tyle że zamykają się one dosyć szybko tak więc żeby zdążyć musisz spowolnić czas.

#9. Ostatni LU znajdziesz w bibliotece. Zaraz po pojedynku na ortagonalnej kładce (czyli tej o kształcie ośmiokątu) musisz przeskoczyć na kolejną. Ale zanim z niej zejdziesz rozejrzyj się dokładnie, w jednej ze ścian znajdziesz otwór czyli rzadko spotykana rzecz w bibliotece;) Dostanie się do niego nie sprawia problemów.



The Two Thrones
• life upgrades
Tajemnicze kapliczki wydłużające pasek życia. Zostały całkiem ciekawie rozmieszczone i nieuważny gracz może przejść grę nie znajdując ani jednego. Można zdobyć sześć rozszerzeń i pełny komplet wydłuża pasek dwukrotnie. Po napiciu się wody należy przejść trudny tor przeszkód, po zdobyciu bonusu Książe budzi się z większym zasobem energii. W przeciwieństwie do poprzednika po odnalezieniu wszystkich nie odkrywa się żadnych bonusów. Niestety nie ma mowy o alternatywnym zakończeniu, choć w sieci natknąłem si na kilku czubów głoszących tym podobne herezje.
• movies
Filmiki odblokują się w miarę przechodzenia gry, każda widziana w grze animacja może być obejrzana w tym menu
• artworks
Rysunki koncepcyjne podzielone są na kilka kategorii, przy każdej z prac podana jest liczba punktów, tzw. sand credits wymaganych do jej obejrzenia. Niestety te wartości podane sa w dosyć mylny sposób, konkretne rysunki tyle nie kosztują, żądana wartość to nie tyle koszt co pułap jaki można osiągnąć w trakcie gry. Trochę to dziwne bo wszystkie prace można obejrzeć najdalej za drugim podejściem nie przykładając się zbytnio do zbierania piasku. Dziwi mnie że po śmierci odejmowana jest liczba kredytów, końcowy wynik to i tak suma zdobytych punktów na przestrzeni całej gry bez względu na liczbę porażek. W każdym bądź razie dobrze że prace są bardzo ciekawe, niestety lwią część można bez kłopotu obejrzeć w internecie ale znalazło się kilka nie publikowanych wcześniej prac. Piaskowe kredyty zdobywa się według następującej punktacji: odzyskanie piasku z przeciwnika daje jeden punkt, pełne dziesiątki można znaleźć w skrzyniach, natychmiast setkę dostaje się czasem jako bonus po zlikwidowaniu posterunku.
• sound credits
Żart programistów, można go znaleźć wyłącznie w jednym miejscu. Po drugiej przemianie w Dark Princa znajdziesz się nad dużym dziedzińcem gdzie będziesz musiał dokonać masakry, całość ma miejsce tuż przed pierwszą jazdą rydwanem. Gdy już będziesz na dole wejdź na jedną z kolumn podtrzymujących pobliski balkon. Będąc na górze wykonaj pełny obrót i miły kobiecy głos wyliczy osoby pracujące nad dźwiękiem.
• secret weapons
Po przejściu gry na określonym poziomie trudności gracz otrzymuje kod który po wpisaniu we właściwej grze daje ukrytą broń. Jeden z kodów był dostępny tylko w soundtracku dołączanym do zamówień przedpremierowych.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.progta.pun.pl www.klan-cs-menele.pun.pl www.arena-naruto.pun.pl www.opalenicariders.pun.pl www.bakuganmlodziwojownicy.pun.pl